26. syyskuuta 2012

Postaus ilman pointtia

Heipparallaa!

Mun oli tarkoitus postailla eilenkin, mutta en tiedä mihin se aika taas meni. Muillakin tuntuu olevan syksykiireitä, kun hallintapaneelissa kolmen uusimman postauksen otsikot olivat "pitkästä aikaa" tai jotain sinnepäin. :D No tänään on kuitenkin aikaa, kun olin hieman aikaisemmin kotona heittämäni road tripin johdosta. (Note to yourself: älä koskaan muuta paikkaan, jossa lähin bussipysäkki on kahden kilsan päässä ja sieltäkin menee ohi yksi bussi päivässä- väärään suuntaan). Mutta joo, asiaan. Puput.

Ihan ensiksi, olen unohtanut tämän jutun jo niiiin monta kertaa ettei tosikaan postauksista. Elikkäs myös Korven pitkäkorvat blogista muistettiin meitä Liebster Blog- tunnuksen tiimoilta! Kiitokset kauniit, olen hyvin otettu kaikista saamistamme maininnoista. Taidan kuitenkin olla edelleen tylsä, enkä laita tunnusta eteenpäin, sillä kaikki lukuluetteloni blogit ovat jo sen saaneet. Voisin joskus koittaa keksiä jonkin korvaavan postauksen teemasta. Ehkä.

Sitten pupuista. Oikeastaan mulla ei ole nyt sen kummallisempaa höpöteltävää, sillä mitään erikoista ei ole pariin päivään tapahtunut. Mutta pakko kyllä mainita, että mulla on maailman ihanimmat puput. Miten nuo karvakorvat voikin saada joka päivä niin hyvälle tuulelle? Tänään muuten varmistui, että Osku lähtee viikonloppuna Lapin reissulle näyttelyn merkeissä. Jännä kuulla miten pojalla sitten siellä menee. Osku osallistuu ulkomuotoon. Huomenna pitäisi myös päättää Lempäälään lähtevät tytöt. Huhhei tätä rahanmenoa...

Olen muuten havainnut pienen epäkohdan täällä blogissa. Koska viettelen huomenna vapaapäivää, ajattelinkin korjata silloin ongelman ja samalla tehdä tänne astetta spesiaalimman postauksen! Kannattaa siis olla linjoilla huomennakin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti