3. helmikuuta 2014

Lumiset meininkit

Pitkästä aikaa perinteistä kuvapostausta! Malleiksi valikoituvat tällä kertaa Jayla ja Vincent. Meidän sopsuneitinen suuttui ulos raahaamisesta pahemman kerran ja jaksoi vielä illallakin kiukutella asiasta. Vinski sen sijaan oli lumikinoksissa aivan elementissään! Vincent juoksenteli ja iloloikkaili aivan innoissaan ja monta kertaa meinasin saada upean kuvan, mutta olin kuitenkin liian hidas. Vincent nimittäin rakastaa ihmisiä yli kaiken ja ulkonakin se juoksi vähän väliä minun luokse nuolemaan sormiani ja tunkemaan syliin. Ainakin pojalla oli mukavaa ja näköään muutama ihan hyvä otostokin tallentui kameraan. :)



Je t'aime "Jayla"


"Kutsuks joku mua?? Tässä mä oon nyt!"



Vincent*

10 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia! Varsinkin tuo, missä Vincentin takajalka on ylhäällä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh se on kyllä hauska, Vinski katseli minua ihan että "saako hän nyt putsata tassun vai otetaanko vielä kuvia?" :D

      Poista
  2. Uii Jayla on aivan upean näköinen!! Tietenkin Vincent myös ;)
    Tosi kivoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Jayla on aika keimailija, vaikka ulkoilma ei sen mieleen kyllä ollutkaan :D

      Poista
  3. Onpa upean näköinen tuo Vincent

    VastaaPoista
  4. mitäh?!? veera kuvaa kania valjaissa? maailman kirjat sekasin ;O miks jayla ei päässy vapautee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaikkis on niin vilivilperi mutta ei se kyl ois tarvinnutkaan niitä ulkona :D

      Poista